We Are One - D.o !
Status Exotic
Exo Overdose

ab0ut TWITER NEWSFEED FACEBOOK Bias BLOGSKIN Picture Chingu Lyric
Makan Sushi ?
Tuesday, 22 April 2014 • 23:12 • 0 comments
Photo: Baekhyun aunt's restaurant ..

via: ExoFanbase

Oh Sehun <3
Assalamualaikum ang annyeong haseyo ~ Ke Korea punya story . Hari nie duk teringin nak makan makanan Korea . Yang ada kat Malaysia memang banyak dah . Kedai yang jual makanan korea memang senang nak cari sekarang nie . Amel dengan adik Amel memang suka makan sushi . Huhuhu...walaupun kecik je tapi mahal kan ? Biasa la tu .. Kalau singgah satu kedai nie ,Amel selalu beli . Rasa malu pun ada nak beli , kena beratur . Sos sushi tu pun kena bayar tau . Rasa sos tu macam kicap masin je . Hari tu beli tak payah bayar kali nie kena bayar pulak. Cehh... Harga sos tu pun dah boleh dapat satu lagi sushi yang lain . Amel paling suka sushi mana ? Sushi Salmon laa.... Amasta ~

                                           



                                    


Banyaknya sushi .



Amasta ~ Nampak isi ikan warna ala2 oren tu . Itu la Sushi Salmon .


Ini Amel pernah makan . Murah saja ,besar pulak tu . Tapi terasa sikit sebab sedap sangat . Huhuhu ~
Macam nasi lemak . Namanya Sam Gak Gimbap .


Nie Amel rasa macam makan telur ikan . Ehh...memang telur ikan pun. Huhuhu... Macam tak masak pun ada. Tapi amasta .


Makan bersama kawan-kawan .



Copyright Weareoneexomember aka Amalina Exo .Powered Blogger .


ANNYEONGHASEYO
Online Chingu
Hey Exotic : D.O Kyung Soo

Welcome to Exotic World . We Are One EXO .

PLAY MUSIC
Full 2nd Mini Album Overdose .

WO' AI NI

I LOVE EXO . Nomu Nomu Chau .
D' OWNER
D.o Kyungsoo my boyfriend - Amelyna Yusra a.k.a Amelyna Exo

Handsome right ? - D.O Kyung Soo
MY CHINGU
FOLLOW ME OKEY

KAMSAHAMIDAH TO FOLLOW ME . HEY YOU FOLLOW ME ? WAAAAUUU...WE NOW BE FRIENDS. LET'S TO TWEET ANYTHING .SEE YOU IN TWITTER.
OTHER PAGE EXOTICS HERE .




>> NOTE !!
>> UPU CLOSE !!!
date : 7.4.2014
at:12.00 am/pm


>> TOP UP 017
date : 30.4.2014
at: 12.00am/pm


>> TOP UP 011
date: 16.5.2014
at: 12.00 am/pm

EXO CHIBI
Cute
NEW EXOTIC'S ARCHIVE


  • February special giveaway by humai, iera & fasihah...
  • " Blossom April Giveaway "
  • Luhan Birtdhay's .
  • Persembahan Exo ditunda ?
  • Exo Comeback 2014 .
  • Video Exo Comeback . 1 days only .
  • D.O @ EXO 'Hello' Greeting Party in Japan Day 2
  • '1# SIMPLE GIVEAWAY by AA'
  • HappySehunDay .
  • Overdose M/V Teaser - EXO



  • THE CREDITS
    Template :Adrianna
    Tutorial : Atiqah
    Pictures : Google
    Best View : Google Chrome

    Annyeong haseyo ~ Kamsahamida come to my blog.